Zázračné Kegelovy cviky pomohou při inkontinenci a zlepší sex.

Potíže s inkontinencí i problémy v sexuální oblasti mohou mít překvapivě snadné řešení. Mnohdy postačí posílit svalstvo pánevního dna, čehož docílíte pomocí tzv. Kegelových cviků. Jde o soubor jednoduchých cviků, které byly původně určeny ženám po porodu.

Za zrodem cviků stojí gynekolog.

Cvičení známé jako Kegelovy cviky vyvinul americký gynekolog Arnold Henry Kegel, který se zabýval především inkontinencí u žen po porodu. Roku 1948 představil doktor Kegel systém cviků řešící inkontinenci u žen a prolaps pochvy. Cvičící ženy si brzy povšimly dalších pozitivních účinků a to v sexuálním životě. Došlo u nich ke zvýšení vzrušivosti, zlepšila se vaginální lubrikace a snáze dosáhly orgasmu.

Cvičení pomáhá i mužům!

Kegelovy cviky posilující svalstvo pánevního dna jsou přínosné pro obě pohlaví. Pozitivně působí po zdravotní i sexuální stránce. Pomáhají řešit potíže s udržením stolice i potíže s močovou inkontinencí (pacientům s hyperaktivním močovým měchýřem, při stresové inkontinenci, při úniku moči po operaci prostaty). Cviky rovněž u žen usnadňují průběh porodu, zintenzivňují prožívání orgasmu, umožňují ovládat stahy vagíny a sevřít jimi penis. Ženy dokonce mohou díky Kegelovým cvikům dosahovat i mnohonásobného orgasmu. Mužům cviky pomáhají při poruchách erekce a problémech s předčasnou ejakulací a také zintenzivňují jejich sexuální prožitky.

Jak cvičit?

Provádění Kegelových cviků je velmi jednoduché. Cviky provádějte, když máte vyprázdněný močový měchýř. Stáhněte svaly, které zapojujete při snaze o zadržení moči. Udržte svaly stažené cca 6 vteřin, pak svaly na cca 3 vteřiny uvolněte. Stahy opakujte 10x v jedné sérii. Cvičte sérii 3x denně. Během cvičení pravidělně dýchejte. Výsledky pravidelného cvičení se projeví po dvou až třech měsících.

 

Spread the love
  • 619
    Shares

Related posts

Leave a Comment