Podpora prodeje ve vaší prodejně

Pokud se rozhodnete v rámci svého podnikání vybudovat vlastní kamennou prodejnu, budete řešit řadu věcí a jednou z nich bude i podpora prodeje. Podpora prodeje jsou zjednodušeně řečeno dodatečné podněty, jimiž prodejce iniciuje zájem o prodej výrobků nebo služby. Jako typický příklad podpory prodeje lze jmenovat slevové kupony, vzorky nebo dočasné snížení cen.

Správné umístění propagačních materiálů

Podporu prodeje v obchodech nejčastěji uvidíte ve formě letáků, plakátů a dalších propagačních materiálů. Mimo samotnou vizuální stránku těchto tiskovin je klíčové i umístění. Musíte zvolit správné místo a také formu prezentace. Formou prezentace máme na mysli výběr vhodné tabulky na zeď, stojánku, případně plexi kapsy, kterou můžete upevnit například pomocí magnetu nebo samolepky.

Veškeré stojánky, kapsy a tabulky na zeď můžete zakoupit ve standardních velikostech. U nás v e-shopu v rozmezí A7 až A3. Samozřejmě je možné využít zakázkovou výrobu a požadovat jiné rozměry i tvary. Naše výrobky nesou označení “Český výrobek”, protože se sami staráme o jejich produkci a plexisklo, které používáme poskytuje UV ochranu vašim propagačním materiálům.

Formy podpory prodeje

Pokud se bavíme o podpoře prodeje v maloobchodě, tak ta je nabízena buď maloobchodníkem spotřebiteli nebo přímo výrobcem spotřebiteli. Jednoduše buď budete v plexi stojáncích a plexi kapsách prezentovat svou vlastní výhodnou akci nebo zveřejníte propagační materiály přímo od výrobce nabízeného sortimentu.


Takto zveřejněná podpora prodeje má jednu ze tří podob:

  • finančně výhodná nabídka (jednotková nebo množstevní sleva na vybraný produkt)
  • podpora produktu (například propagace nové příchuti nápoje)
  • soutěž o výhru při nákupu konkrétního sortimentu, případně soutěží celý nákup, který zákazník uskutečnil
Spread the love
  • 620
    Shares

Related posts

Leave a Comment