Dárky pro zaměstnance zvyšují jejich produktivitu i upevňují vztahy

Mnozí lídři společností investují do reklamních předmětů, jako jsou hrníčky, deštníky nebo parkovací hodiny, především proto, aby jimi obdarovali své klienty nebo stálé zákazníky. Jen málokterý lídr společnosti přemýšlí nad tím, že by reklamní předměty daroval i svým zaměstnancům, kteří si to bezesporu také zaslouží. Je to však škoda, protože reklamní předměty, respektive jakýkoli jiný dárek zaměstnancům, by mohl rapidně zvýšit jejich motivaci k práci, mohl by zvýšit jejich produktivitu i upevnit vztahy, které si pěstují ke kolegům, k pracovišti nebo k lídrovi samotnému. 

Podle posledních průzkumů lze říct, že zhruba šedesát procent zaměstnanců, kteří dostanou dárek (byť v podobě reklamních předmětů) od zaměstnavatele, mění svůj názor na pracoviště i lídra samotného. Automaticky se pěstuje lepší vztah k zaměstnavateli a zlepšuje se obecně i atmosféra v pracovním prostředí.

Hlavně, ať jsou dárky buď zábavné, nebo trendy či funkční

Zaměstnancům ani tak nesejde na tom, jestli jsou dárky reklamní nebo nikoli. Pokud jsou trendy nebo funkční nebo zábavné, jsou za ně rádi a rádi je zakomponují do svého běžného života. Proč tedy výrobu reklamních předmětů nenavýšit a neobdarovat jimi i zaměstnance? Přece jenom lze reklamní předměty odečíst z daní! Pamatujte na to. 

Jaké dárky jsou pro zaměstnance ideální?

Jak již bylo zmíněno, zaměstnancům ani tak nesejde na tom, jestli jsou předměty, respektive dárky reklamní nebo nikoli. Hlavně, ať jsou zábavné či funkční. A když už ne zábavné ani funkční, tak mohou být praktické nebo stylové. Ideální je například batoh s potiskem, který bude skvělým společníkem na túry nebo letní výlety. Starou a stále atraktivní záležitostí jsou propisky, které jsou i v dnešním světě plném moderních technologií neustále nedostatkovým zbožím. Ani s hrníčky se nikdy nešlápne vedle.

Spread the love
  • 620
    Shares

Related posts

Leave a Comment