Co zařadit do jídelníčku, abychom se cítili zdravější?

V poslední době se většina lidí dává na zdravý životní styl. Je to skvělé, protože pokud lidé začnou žít jiným, zdravějším životním stylem, budou se cítit mnohem lépe. A navíc jak se říká – ve zdravém těle, zdravý duch! Proto nepodceňujme toto rčení a pusťme se do zdravějšího životního stylu, které však nemusí být o pravidelném dech beroucím cvičení, ale které je hlavně o nějakém tom pohybu a o jídelníčku, který je to nejzákladnější a nejvíce zásadní.

Mnoho lidí se do tohoto životního stylu nechce pouštět, protože si myslí, že to leze do financí. Ale není to tak. Hlavně přes teplé roční měsíce si můžete řadu takových dobrých surovin dokonce zasadit a ušetříte tak mnoho peněz, které si můžete uspořit na nějaké jiné věci. Navíc mnohdy při zdravém životním stylu ušetříte, protože nebudete utrácet za sladkosti, které jsou právě to, co nám nejvíce škodí.

Pokud si nevíte rady, co byste si tak mohli zařadit do jídelníčku, ale co by vás na druhou stranu nezruinovalo, pak vám přinášíme několik tipů na levné potraviny, které s naším tělem však udělají hotové zázraky! Budeme se po nich cítit mnohem zdravější a více fit! Tak jaké to jsou

• Česnek

Česnek je potravina, kterou v obchodech koupíte za pár korun. Ve většině si ji navíc rozhodnete pěstovat doma, protože je to takzvané přírodní antibiotikum, které nesmí doma chybět opravdu nikomu. Do jídelníčku se česnek nebojte zařazovat kdykoliv, kdy se vám zlíbí. Dělá totiž s naším tělem hotové zázraky. Nejen, že pomáhá při hubnutí, ale také odbourává škodlivosti, které způsobují mnohé nejen závažné onemocnění.

• Luštěniny

Luštěniny jsou sice nejméně oblíbené, ale paradoxně bychom je měli jíst nejvíce. Jedná se o hrách, čočku, fazoli a cizrnu, které v sobě obsahují mnohé suroviny, bez nichž se tělo jen stěží obejde. Doporučuje se je přidávat do jídel zhruba dvakrát až třikrát týdně.

Spread the love
  • 619
    Shares

Related posts

Leave a Comment