Pro koho je určená PPC reklama?

Internet patří k našim životům a je pouze otázkou, co bychom bez něj dělali. S jeho příchodem se do značné míry rozšířily také možnosti toho, jak sebe a svou firmu propagovat a dostat do povědomí potenciálních zákazníků. V současné době můžeme konstatovat, že mluvíme o té nejrozšířenější formě reklamy na internetu, která se však ne pro každého podnikatele hodí. V některých případech zrovna nepomůže se získáváním zákazníků.

Co je to PPC reklama?

Úvodem stojí za vysvětlení, co to vlastně PPC reklama je. Mluvíme o textové nebo také grafické reklamě, kterou velmi často rozeznáte díky textu „sponzorováno”, jenž se vám objevuje ve výsledcích vyhledávačů.

Zkratka je vlastně zkratkou označení „pay per click”. V překladu „zaplať za kliknutí”. A přesně o tom PPC reklama vlastně je. Platba se provádí až na základě kliknutí uživatele na vaši reklamu. Pakliže se tento způsob reklamy používá skutečně dobře, může být reklama velmi efektivní.

Pro koho je reklama vhodná?

Jak ale bylo zmíněno, ne pro všechny se tato nejrozšířenější forma reklamy hodí. Nejlepší je, když ji využívají obecně známé a vyhledávané služby či produkty. Zadavatelé si zvolí, jaká klíčová slova se mají v reklamě zobrazovat. Obvykle se musí shodovat s tím, co vlastně daná společnost nabízí. Ostatně proč vyskakovat pod jinými klíčovými slovy – reklama by minula účinek i cílovou skupinu.

Na co si dát v případě PPC reklamy pozor?

Stejně jako jiné typy reklamy, i při tvorbě této si musíte dát na několik věcí pozor. Především si dejte pozor na místo zobrazování. Mohou mít řadu podob, proto si před schválením reklamy všimněte, kde konkrétně bude vyskakovat a jestli je přizpůsobena tak, aby se zobrazovala na daném místě správně.

Velmi důležitým parametrem je také cena za proklik. Každý si může nastavit maximální cenu, za kterou jste ochotní zaplatit za jeden proklik uživatele. Čím větší bude nastavená částka za proklik, tím více a výše bude inzerát zobrazován.

Nezapomínejte ani na samotné texty inzerátů, které musí zaujmout. Na to máte přesně dvě, maximálně tři vteřiny. Navíc pokud jsou texty dostatečně atraktivní, zvyšuje se pravděpodobnost, že se po kliknutí na web skutečně využije služeb nebo se koupí produkt.

Spread the love

Related posts

Leave a Comment