Nejčastější otázky týkající se notifikací a odpovědi na ně

Notifikace dnes může díky systému NOTIFEE využívat prakticky každý. Už to dávno není jenom záležitost ryze pro e-shopy, kteří tímto způsobem mohou upozorňovat na akce nebo výprodeje. Drobná upozornění rozesílající se do mobilních telefonů klientů dnes může využít opravdu každý. Řada lidí se však stále ptá na mnoho otázek, které s notifikacemi souvisí. Proto si pojďme ty nejčastější zodpovědět.

Kdy notifikace rozesílat, aby byly přečten?

Notifikace jsou sice skvělým marketingovým nástrojem, ale je pravdou, že když budou špatně využívány, budou k ničemu. Každý, kdo se rozhodl zaujmout zákazníka právě notifikacemi, by měl vědět, v jaký čas ideálně notifikace rozesílat. 

Nedávné průzkumy zjistily, že notifikace by měly být rozesílány ve všední dny, kdy je až sedmdesátiprocentní pravděpodobnost, že dojde k jejich přečtení. Zároveň platí, že by se notifikace měly rozesílat během dvanácté až sedmnácté hodiny, protože právě tehdy má uživatel čas a je zde tedy i velká pravděpodobnost, že notifikaci přečte. 

Jak dlouhé by notifikace měly být?

Notifikace jsou krátká oznámení nebo upozornění. Všimněte si toho slova “krátká”. Při tvorbě notifikací rozhodně nepište sáhodlouhé slohové práce, které si nikdo nebude chtít číst. Vaším úkolem je vytvořit rychlé a úderné notifikace, které budou mít přibližně deset slov čili 60 až 120 znaků. Ani víc, ani míň. 

Bylo opět prokázané, že kratší zprávy bývají daleko účinnější. Když tedy budete dodržovat zmiňovanou hranici deseti slov na notifikaci, je zde opět velká pravděpodobnost, že zákazníka zaujmete. 

Jak napsat notifikaci?

Na psaní notifikací si nemusíte shánět žádného copywritera. Stačí, když půjdete vždycky rovnou k věci, vyvoláte žádoucí emoce a vyhnete se pokládání rétorických otázek. Stejně tak se vyhněte manipulaci, která se v případě notifikací opravdu nevyplácí. 

Spread the love
  • 620
    Shares

Related posts

Leave a Comment