Aktuální koronavirová krize zasáhla prakticky každou společnost, o tom není pochyb ani sporu. Zatímco některé firmy rovnou uzavřely své dveře, jiné i v době šíření nemoci dál vykonávaly svou činnost. Ať už jste však činnost pozastavili nebo ji nadále vykonávali, určitě se nový typ onemocnění i na vás podepsal. Jak již bylo zmíněno, COVID-19 zasáhl prakticky každou společnost. I přes aktuální krizi by však společnosti neměly látat jen díry, které koronavirus způsobil. Měly by se snažit i nadále jet v zajetých kolejích a investovat do konkrétní části internetového marketingu – SEO, protože právě SEO jim může zajistit alespoň nějaké zákazníky.
I když se aktuálně nemohou investovat takové sumy peněz do marketingu jako dříve, na SEO by se nemělo zapomínat a SEO by se nemělo vynechat z pravidelných investic. Právě díky optimalizaci pro vyhledávače jsou firmy snadno dohledatelné a lidé je hravě zaregistrují.
více v článku...
Co je to SEO?
Pro mnohé je však SEO stále zcela neznámým pojmem. Pokud hovoříme o SEO, hovoříme o optimalizaci pro internetové vyhledávače. Jinými slovy hovoříme o metodice vytváření a také upravování webových stránek tak, aby je internetové vyhledávače zaregistrovaly a posunuly na přední příčky ve výsledcích vyhledávání. V rámci SEO se tedy upravuje obsah webových stránek, také jejich forma a samotná webová stránka se různými způsoby podporuje, aby pro Google, Seznam nebo jiné internetové vyhledávače byla zkrátka atraktivní.
Jak SEO vlastně funguje?
Jelikož v době koronaviru potřebujete zákazníky víc než kdy dřív, je nutné si udržovat svou stávající pozici v internetových vyhledávačích. SEO je pro udržení aktuální pozice tím nejdůležitějším krokem. Ptáte se, jak SEO vlastně funguje?
Jde vlastně o naprosto jednoduchou věc, a sice o nacházení se ve výsledcích vyhledávání v návaznosti na určité slovo nebo frázi, které je vyhledávané. Svou pozici budete posilovat mnoha faktory, jako je například správně sestavené URL, vhodně volené titulky nebo třeba správně strukturovaný text.
- 620Shares