Čtyři hlavní nástroje a metody online marketingu

Rozjeli jste internetový projekt nebo spustili svůj internetový obchod? Určitě toužíte po větší návštěvnosti webu nebo po větším množství zákazníků. To všechno však nejsou nereálné cíle, to jsou marketingové cíle, které lze splnit díky online marketingu. Pokud hovoříme o online marketingu, hovoříme o souhrnném označení pro propagaci produktu, služeb a také jiných aktivit v prostředí internetu. Jednotlivé marketingové cíle se splňují díky využívání marketingových metod a nástrojů, které se jen musí vhodně zvolit. Pojďme se seznámit se čtyřmi hlavními nástroji a metodami online marketingu, které vedou ke splnění potřebných cílů.

Na úvod je také třeba říct, že aby došlo ke splnění cílů díky využití metod a nástrojů, všemu by měla předcházet odpovídající strategie, dle které by se mělo postupovat.

Čtyři hlavní nástroje a metody online marketingu

  1. SEO je jednoznačně velmi důležitá metoda či nástroj online marketingu. V překladu se jedná o optimalizaci pro vyhledávače, zahrnuje takzvané on-page a off-page faktory, které ovlivňují umísťování a také zviditelnění webu ve výsledcích vyhledávání. On-page jsou faktory umístěné přímo na stránce, které přímo ovlivňují výsledky vyhledávání, off-page faktory jsou zase faktory mimo webovou stránku, které taktéž ovlivňují výsledky vyhledávání (jedná se třeba o zpětné odkazy).
  2. Affiliate marketing je poměrně oblíbená metoda marketingu, kdy se získávají noví zákazníci přes weby svých partnerů, kteří za to dostávají provize.
  3. Placené PPC kampaně taktéž spadají do online marketingu. Jsou umístěné buď v obsahové, nebo ve vyhledávácí síti. Patří do takzvaného výkonnostního marketingu.
  4. Sociální sítě jsou taktéž součástí online marketingu. V tomto případě se sociální sítě využívají k oslovování potencionálních zákazníků.

Pokud si s online marketingem nevíte rady, svěřte se do rukou odborníků z firmy WePromo, s. r. o.

Spread the love
  • 620
    Shares

Related posts

Leave a Comment